Suus groep 8 (2017)

School, mijn ouders en ik dachten dat ik een rekenprobleem had, omdat het rekenen niet wilde lukken. Toen ben ik voor bijles rekenen naar Wendy gegaan. Na een klein onderzoekje bleek ik alleen maar een achterstand te hebben, die ik samen met Wendy in 4 maanden heb weggewerkt. Dat betekent dat ik er nu geen stress meer van heb en dat mijn advies voor de middelbare school een niveau omhoog is gegaan. Bedankt Wendy!

STEFANUSSCHOOL (2017)

Al meer dan 3 jaar werken wij samen met RT-Perspectief. We zijn zeer tevreden over hoe de zorgarrangementen worden uitgevoerd, omdat we zien dat de kinderen op zowel sociaal-emotioneel als op didactisch gebied een positieve ontwikkeling doormaken. Kinderen ouders en wij als school zijn enthousiast over de professionaliteit en integriteit die Perspectief biedt. Samen vormen we een goed team!

Ninke groep 8 (2017)

We hebben vorig jaar Wendy ingeschakeld omdat er sprake was van wisselende resultaten en een afbuigende leercurve van onze dochter Ninke. Vooral op het gebied van spelling en lezen. Wendy werkt gestructureerd en heeft op basis van goed en vlot onderzoek een probleemanalyse opgesteld en met ons afgestemd. Op basis hiervan is een begeleidingsplan opgesteld. Ninke heeft de begeleiding als erg fijn ervaren. Wij als ouders en de leerkracht zijn door Wendy op een goede manier betrokken. De resultaten zijn inmiddels aantoonbaar verbeterd en er is een toename van haar zelfvertrouwen. Wij zijn erg tevreden. Naast haar vakkundigheid is Wendy betrokken, opmerkzaam , flexibel en helder in haar communicatie.

Celina groep 7 (2017)

Ik heb juf Wendy op de Stefanusschool leren kennen. Het bleek dat ik rekenen moeilijk vond. Toen hebben we juf Wendy gevraagd om bijles te geven. De bijles was grappig, leuk en leerzaam. Om te oefenen had ze een heel grappig verhaal. Ze sluit aan op de manier van school. Eerst kijkt ze wat je erg moeilijk vindt en dan maakt ze een plan om je te helpen. Ik ging er altijd met plezier naar toe. En het resultaat is heel goed, ik ben heel erg vooruit gegaan en daar ben ik blij mee. De cito was met sprongen verbeterd. Het is een vrolijke gezellige juf.

Pepijn groep 8 (2017)

Wendy is super aardig en lief en grappig. Ze helpt met alle dingen zoals rekenen. Daar heeft ze mij mee geholpen. Het is leuk, want je kan een geintje uithalen bij haar. Je leert leuk rekenen, het is leerzaam en het helpt echt. Het heeft me vooruit geholpen met rekenen. Zonder Wendy zou ik achter lopen in de groep. Dus ik zou voor Wendy gaan.

Jasmijn groep 8 (2017)

Wij hebben een hele fijne en positieve ervaring met Wendy! Onze dochter is toen ze in groep 6 zat van school veranderd, omdat zij niet prettig op die school voelde. Haar leerachterstand in rekenen was enorm! Via haar juf op de nieuwe school zijn wij bij Wendy terecht gekomen. Onze dochter kreeg weer zelfvertrouwen, wat je in alles merkte. Het leren ging weer een stuk beter, door de super goede begeleiding van Wendy. De basis zat er niet in en Wendy heeft die jaren weer met haar ingehaald. Vorig jaar groep 7 had onze dochter een enorme sprong gemaakt. Dat was vooral goed te zien in de Cito E 7! Twee jaar lang heeft Wendy 1x per week RT gegeven. Nu het laatste schooljaar groep 8 om de week, omdat het al een heel stuk beter ging. Nu Cito M groep 8 gemaakt, en wat zijn wij trots met het resultaat geen KBL/ TL wat het advies begin groep 7 was, maar nu HAVO advies! Onze dochter heeft super hard gewerkt samen met Wendy! Wij raden haar zeker aan! Namens ons en onze dochter, bedanken wij Wendy voor het goede begeleiden. Mochten wij haar weer nodig hebben voor eventueel huiswerkbegeleiding dan weten wij haar zeker te vinden.

Ralph groep 8 (2014)

Vandaag had ik mijn spelling Cito en ik had vorig jaar een 4 (D niveau) en nu heb ik een 1 (A niveau). Ik ben super trots op mezelf en mijn ouders ook. Bedankt voor de goede uitleg, ik heb er dus echt wat aan gehad.

RSG Lingecollege (2013)

In het begin van het schooljaar 2012-2013 werden wij plotseling geconfronteerd met het uitvallen van onze remedial teacher. Juist in het begin van het schooljaar is dat pijnlijk. Alle nieuwe brugklasleerlingen worden in september getest op dyslexie. Een drukke periode, waarin veel van de remedial teacher gevraagd wordt.

Wij werden via via op het spoor gezet van bureau Perspectief. Een telefonische afspraak was snel gemaakt en na een eerste, prettige kennismaking zijn Wendy Thomassen en Amanda Illy meteen voortvarend aan de slag gegaan. Ze vonden snel hun weg in het gebouw, leerden mensen kennen en lieten zien dat ze ook zelfstandig hun werk op een uitstekende wijze konden uitvoeren. Na de screening op dyslexie zijn Wendy en Amanda hulp gaan bieden aan de leerlingen met dyslexie; soms individueel, soms in groepjes. Tot grote tevredenheid van de leerlingen.

Wij zijn blij dat we met Bureau Perspectief in zee zijn gegaan. Inmiddels is onze “eigen” remedial teacher weer terug van ziekteverlof. Ook zij heeft aangegeven blij te zijn met de kwaliteit van werken die Wendy en Amanda hebben geleverd tijdens haar afwezigheid.

Lars groep 8 (2013)

Met veel plezier ging ik naar Wendy toe om in eerste instantie mijn cito toets voor te bereiden. En met veel trots kan ik zeggen dat het resultaat heeft gehad. HAVO/TL werd mijn schooladvies waarop ik ook hoopte. Ik wil graag architect worden en snel mijn doel bereiken. HAVO is een prima vooropleiding. Vanaf september 2013 zit ik op het voortgezet onderwijs. In het begin heeft Wendy mij wegwijs gemaakt met het plannen van mijn huiswerk.  En het leren van toetsen. O.a. mindmappen en WRTS hebben mij goed op weg geholpen en ik haal goede cijfers. Wendy heeft gezegd dat ik haar altijd om hulp of tips mag vragen. Dat zal ik zeker doen. Dankjewel Wendy ook namens mijn moeder. Ze is super trots op me en eerlijk gezegd ben ik dit ook wel een beetje op mijzelf.