WENDY THOMASSEN

Na jarenlange ervaring als leerkracht, remedial teacher en intern begeleider op verschillende basisscholen, ben ik op 11 november 2011 mijn eigen praktijk gestart voor het begeleiden van kinderen met leerproblemen. Het is geweldig om te ervaren hoe een kind weer zijn zelfvertrouwen terugkrijgt en een stap kan maken in zijn leerproces wanneer het onderwijs op maat krijgt aangeboden.

In 2002 heb ik mij via de Hogeschool Utrecht gespecialiseerd in het begeleiden van kinderen met leerproblemen. In 2009 heb ik de Masteropleiding Special Educational Needs (Leraar Speciaal Onderwijs) met succes afgerond. Wegens mijn affiniteit met rekenproblemen heb ik In 2014-2015 de cursus behandelaar van dyscalculie en rekenproblemen gevolgd bij de Landelijke Beroepsvereniging voor Remedial teachers.

AMANDA ILLY-COOPS

In 2003 ben ik na de PABO gestart als leerkracht in het basisonderwijs. Al snel ging mijn interesse uit naar leerlingen die speciale zorg nodig hadden. Nu gaan we onze krachten bundelen, met als uitgangspunt het welzijn van het kind.
In 2007 heb ik de opleiding Master Special Educational Needs afgerond en een jaar later heb ik de de opleiding Master SEN leidinggeven en ondersteunen succesvol doorlopen. Ruim 10 jaar ben ik werkzaam geweest als remedial teacher en intern begeleider op een basisschool. In die periode heb ik diverse cursussen en opleidingen gevolgd waaronder de Masteropleiding oplossingsgericht werken bij het Seminarium voor Orthopedagogiek (2012) en de cursus behandelaar dyscalculie en rekenproblemen bij de LBRT (2015-2016).

AMBER VAN BEEK

In 2013 heb ik mijn diploma als onderwijsassistent behaald. Tijdens deze studie heb ik veel ervaringen opgedaan bij verschillende basisscholen en heb ik kinderen begeleid met speciale onderwijsbehoeften. Daarnaast ben ik werkzaam als begeleidster bij kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Ik wil me graag verder specialiseren in het begeleiden van kinderen met een leerprobleem en daarom werk ik samen met RT-Perspectief. Mijn passie is om met kinderen te werken en ik hoop veel kinderen te mogen begeleiden met speciale onderwijsbehoeften, want iedereen verdient extra aandacht.