WENDY THOMASSEN

Na jarenlange ervaring als leerkracht, remedial teacher en intern begeleider op verschillende basisscholen, ben ik op 11 november 2011 mijn eigen praktijk gestart voor het begeleiden van kinderen met leerproblemen. Het is geweldig om te ervaren hoe een kind weer zijn zelfvertrouwen terugkrijgt en een stap kan maken in zijn leerproces wanneer het onderwijs op maat krijgt aangeboden.

In 2002 heb ik mij via de Hogeschool Utrecht gespecialiseerd in het begeleiden van kinderen met leerproblemen. In 2009 heb ik de Masteropleiding Special Educational Needs (Leraar Speciaal Onderwijs) met succes afgerond. Wegens mijn affiniteit met rekenproblemen heb ik In 2014-2015 de cursus behandelaar van dyscalculie en rekenproblemen gevolgd bij de Landelijke Beroepsvereniging voor Remedial teachers.

AMANDA ILLY-COOPS

Na een lange loopbaan in de gezondheidszorg ben ik in 2003 na de (verkorte)PABO gestart als leerkracht in het basisonderwijs. Al snel ging mijn interesse uit naar leerlingen die speciale zorg nodig hebben. 
In 2007 de opleiding Master Special Educational Needs en een jaar later de Master SEN leidinggeven en ondersteunen afgerond.
Ruim 10 jaar ben ik werkzaam geweest als remedial teacher en intern begeleider op basisschool De Bataaf. In die periode heb ik diverse cursussen en opleidingen gevolgd waaronder de Masteropleiding oplossingsgericht werken bij het Seminarium voor Orthopedagogiek (2012) en de cursus behandelaar dyscalculie en rekenproblemen bij de LBRT (2015-2016).
Binnen de stichting ben ik tweemaal als interim intern begeleider ingezet.
En door werkzaamheden als themaspecialist leren bij samenwerkingsverband BePo heb ik ervaring opgedaan bij adviestrajecten en diverse scholen in de omgeving van Tiel leren kennen.
Die ervaring is basis voor de samenwerking met praktijk speltherapie Tiel, waarvoor kind observaties op school worden gedaan.